UNO DE LOS PRINCIPALES OBJETIVOS DE LA EDUCACIÓN DEBE SER AMPLIAR LAS VENTANAS POR LAS CUALES VEMOS AL MUNDO. Arnold H. Glasow

martes, 12 de febrero de 2019

UN LOUREIRO E KIRIKÚ

    A semana pasada, Daniel trouxo unha sorpresa ao cole: un loureiro para poder plantar. Encantounos recibilo e observar as raíces, as follas e, despois, plantalo. Témolo nun testo un pouco pequeno pero intentaremos que prenda, vaia medrando, e despois poidamos transpantalo a un lugar máis axeitado.
Ver las imágenes de origen










    O loureiro é unha árbore de folla perenne que se emprega para aromatizar e condimentar as comidas.
     Pero ademais do interese como planta aromática, o loueriro tamén nos interesa porque ten moito que ver coa mitoloxía.
Ver las imágenes de origen      Dafne era unha dríade (ninfa das árbores) amada por Apolo que a perseguía porque Eros lle disparara unha frecha de ouro que lle provocaba ese naoramento. Pola contra, Eros disparáralle unha frecha de plomo a Dafne o que provocara o rexeitamento da ninfa cara Apolo. Dafne pediulle axuda a seu pai, Ladón, que a trnasformou en loureiro. Desde ese momento Apolo sempre leva unha coroa de loureiro.
                                                             Apolo e Dafne de Bernini.

   Para que comprobedes que na Pementeira hai variedade de temas e intentamos aprender cousas novas cada día aproveitando as sorpresas que temos de cando en vez, quero mostrarvos aos peques pintando un debuxo do noso querido Kirikou e disfrutando da música de Youssou N´Dour.





















Imagen relacionada


2 comentarios:

  1. Hace unos días en casa de su abuelo vimos un laurel y Dani dijo que quería llevarlo al colegio. Claro, aquel laurel era muy grande, así que
    le propusimos buscar alguno pequeñito que sí se pudiera llevar con las raíces para poder plantarlo en clase. Con toda su ilusión se puso a buscar y encontró 3 pequeños laureles que llevó para compartir con todos sus compañeros. Esperamos que todos los pementeiros disfruten mucho viendo cómo crece el laurel!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A ver si tenemos suerte y prende. la maceta es pequeña pero lo importante es que prenda y luego si se mantiene lo transplantaremos . Yo espero que podamos ir viendo como crece. Dani estaba todo contento. La verdad es que es un niño muy entusiasta y siempre llega contento contando algo nuevo. Un día les hablé de la Constelación de Orión y saltó emocionado: "síiii, yo la vi en el planetario en Madrid". Os agradezco que le facilitéis tanto a Dani el traer cosas así al cole, que él propone, porque además de animarlo a él a aprender le viene bien a todos los compañeros, rompemos la rutina con sorpresas, y hacemos la enseñanza más dinámica y divertida, es para mi una valoración y reconocimiento de mi manera de trabajar! Gracias. A ver cómo evoluciona nuestro laurel.

      Eliminar