UNO DE LOS PRINCIPALES OBJETIVOS DE LA EDUCACIÓN DEBE SER AMPLIAR LAS VENTANAS POR LAS CUALES VEMOS AL MUNDO. Arnold H. Glasow

sábado, 24 de noviembre de 2018

CRIATURAS MITOLÓXICAS

   Seguimos descubrindo moitas criaturas mitolóxicas sorprendentes co noso proxecto Trisquel. Ultimamente estivemos coñecendo algunhas características de Pegaso, Medusa, Arpía, Grifo, Cancerbeiro, Esfinxe, Centauro, Ave Fénix e Minotauro. Como lles encantan estes personaxes que son o resultadode mesturas de animais diferentes e seres humanos, que son representacións de cousas sobrenaturais, que dan medo a veces porque poden ser malvados, pero tamén certa envexa porque son fortes, intelixentes e teñen poder, decidimos facer un panel con todos eles para poñer no corredor. Así que estivemos dando cor aos debuxos destas criaturas mitolóxicas...












       E así quedou o noso panel:









    Pero tamén tivemos tempo de seguir traballando outras cousas na aula: facemos sumas. escribimos, lemos, xogamos nos recunchos e facemos ioga...














3 comentarios:

  1. Que gusto velos Teté! Noa na casa tamén fai sumas e xa nos di que o número máis grande na cabeza e o outro o sumamos, colleuno moi ben! Gracias por motivalos tanto de formas tan diversas, é un gusto!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. E que, claro, os dedos non chegan cando o número é moi grande, jajaja, así que gardan un na cabeza e listo. Non sempre o ven moi claro, pero pouco a pouco, van empezando a interiorizalo e penso que lles vai axudar para ir facendo cálculo mental. Todos os días no panel practicamos... o importante e que comprenden o que é sumar e van automatizando o feito de contar e comprendendo cada vez mellor a serie numérica... É estupendo qque o empreguen tamén na casa porque iso quere dicir que o están reforzando. ¡Xenial!

      Eliminar
  2. Eu sempre digo que aos nenos/as lles gusta aprender cousas novas. Ás veces é certo que teñen medo a equivocarse pero é un proceso lóxico, para aprender algo tamén nos temos que equivocar, e o feito de que xoguen a facer esas cousas na casa implica que tamén teñen interese por facelo ben, por superarse, e iso é o primeiro paso para ter unha motivación intrínseca, que saia do seu interior non so do que lle digamos os adultos. Parabéns por esas ganas de prender!

    ResponderEliminar