UNO DE LOS PRINCIPALES OBJETIVOS DE LA EDUCACIÓN DEBE SER AMPLIAR LAS VENTANAS POR LAS CUALES VEMOS AL MUNDO. Arnold H. Glasow

viernes, 27 de abril de 2018

CONSTRUÍNDO UN PÓLDER

       Con motivo da próxima celebración do Día de Europa, na Pementeira estamos empezando a adentrarnos nun dos países favoritos da profe: HOLANDA. Xa coñecemos algunhas cousiñas que nos están servindo para preparar unha presentación sobre ese fermoso país, que lle mostraremos a todos os que queiran visitar a nosa aula. Noutras aulas do cole traballarán sobre outros países europeos e os pementeiros/as esperamos poder visitar as súas mostras para coñecer EUROPA dun xeito moi directo.
    Pois ben, de Holanda sabemos por exemplo:
    1.-É un país pequeno que está por debaixo do nivel do mar.
    2.- Os holandeses construíron pólders para gañarse terreo ao mar do Norte. 
Resultado de imagen de pólders holandeses
    3.- Os muíños de vento servían para controlar o fluxo da auga polos canais e así evitar as inundacións deses terreos desecados, os pólders.
Imagen relacionada
    4.- A flor típica de Holanda é o tulipán, que en realidade foi traída de Turquía.
Imagen relacionada
      5.- A capital de Holanda é Amsterdam. En Amsterdam hai moitos canales, casas-barco e moitísimas bicicletas.

Resultado de imagen de amsterdam

Imagen relacionada


      6.- Os holandeses fundaron Manhattan, o corazón de New York.
Resultado de imagen de manhattan

Resultado de imagen de nijntje miffy7.- Aos nenos e nenas holandeses gústalle moito xogar co coelliño Nijntjie ver os seus debuxos animados ou ler os seus contos. 





      Para ir entrando en materia (porque aínda temos que aprender, e recordar, máis cousas sobre Holanda) estivemos vendo uns vídeos sobre Amsterdam, sobre os pólders e ata escoitamos unha canción en holandés que nos cantou Nijntjie.
   E como estamos mergullados no noso proxecto Nautilus, pensei que era moi interesante que os pementeiros/as comprobaran dun xeito o máis práctico posible (dados medios que temos nunha aula de infantil, claro) como os holandeses conseguiron ganarlle terreo ao mar mediante a construcción de diques e os pólders. 
    Empregamos una cubeta para facer de mar, pero primeiro medímola para saber qué lonxitude tiña que ter o dique que íamos construír. Fixemos o dique con pasta de modelar que tivemos que deixar secando toda a noite para que se endurecera.

    Comprobamos que o dique encaixaba na cubeta para que impedira o paso da auga do mar.

 
    Despois enchemos a cubeta de auga, colocamos o dique e procedemos a desecar unha das partes para, a continuación, encher ese espazo con terra. Unha vez seco o terreo e cuberto de terra xa se pode cultivar ou construír.


























       Agora esperemos que o noso dique resista ata o día 9 de maio polo menos!

2 comentarios:

  1. Valeria estes días nn facia mais que falar do Pólder, esta toda emocionada contando o que faciades no cole e falando de Holanda.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Alégrome moito de que conten estas cousas na casa porque iso quere dicir que lles chamaron a atención, e iso é fundamental para que se xeren novas aprendizaxes, para que se recorden cousas e se vaian comprendendo... Espero que siga mostrando esa emoción porque é o máis bonito desta etapa, a emoción por descubrir a aprender!!!!

      Eliminar