UNO DE LOS PRINCIPALES OBJETIVOS DE LA EDUCACIÓN DEBE SER AMPLIAR LAS VENTANAS POR LAS CUALES VEMOS AL MUNDO. Arnold H. Glasow

martes, 8 de enero de 2019

DE VOLTA E CON SORPRESAS

      Remataron as vacacións de Nadal e hoxe os pementeiros/as chegaron moi felices ao cole. Encantoume velos entrar con ilusión, con moitas cousas que contar, con enerxía... E aínda que facía frío, a nosa aula encheuse de calor cos sorrisos e os ollos curiosos de todos os nenos e nenas cando viron que había por alí algúns paquetes e unha carta misteriosa.
     
   Resulta que os Reis Magos tiveron o estupendo detalle de deixar uns agasallos na nosa clase. 
   O primeiro que abrimos era un libro superchulo. 
   Despois abrimos outro paquete máis grande que tiña... ¡maletíns para levar o pasaporte lector! 











     Os maletíns causaron furor entre os pementeiros/as pero resulta que como son todos iguais pois pensamos que quizá ía ser un pouco complicado distinguir cal era o de cada un cando empezaran a viaxar ás casas. Entón fomos lendo a carta que nos deixaron os Reis Magos e pensamos que quizá na bolsiña que nos faltaba por abrir podería haber algo que nos servira para "personalizar" os maletíns. É certamente así era...






         E resulta que aínda había máis sorpresas porque Yeico e Carmen trouxeron dous agasallos moi especiais que eu, personalmente, teño que agradecer de todo corazón. Yeico acordouse de pedirlle a Papá Noel uns libros para min que me encantaron  e que, por suposto, imos empregar na aula e disfrutalos todos xuntos. E Carmen pintou un cadro espectacular cun trisquel e unha dedicatoria que me emocionou. 





    Estou moi agradecida por estes agasallos, polo feito de que os nenos/as se acordaran de min nas vacacións e as súas familias estiveran aí mostrando o seu apoio. E estou encantada de que a volta ao cole fora tan alegre, con tantas apertas, con tantos sorrisos, con esa ilusión... de verdade. Seguro que este trimestre vai estar cargadiño de cousas boas.
GRAZAS A TODOS/AS
Resultado de imagen de gifs animados gracias

¡QUEDA INAUGURADO O SEGUNDO TRIMESTRE DO CURSO 2018-19!

3 comentarios:

  1. Valeria chegou a casa moi emocionada, xa nos contou todo o que deixarón os reis magos, ahora non lle da chegado o venres para traer o pasaparto, moitas grazas.

    ResponderEliminar
  2. Pero que sorte pementeir@s.Nada mais subir o coche mo contou todiño, mami se nos olvido pedirle a los reyes un regalo para la profe Teté, pero para el año que viene lo recuerdo seguro🙄,quedou encantado cos regalos que lles deixaron no cole.Moitas graciass😊

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jajaja, pero non o puxen por iso, meu pobre! non é para nada necesario pedir nada para a profe, faltaría máis, pero eles viron que me fixo ilusión e me puxen contenta cando vin os agasallos que me trouxeron e eles tamén estaban felices vendo que había sorpresas no cole e foi un día moi alegre e emocionante... Espero que mañán leven o pasaporte ben contentos no seu novo maletín.

      Eliminar